نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

از نشر تیزر جالب فلم جدید «سلمان خان» تا شکسته شدن رکورد «قاتلان هندوستان»

به گزارش آی فیلم 2، سینمای بالیوود طرفداران بسیاری دارد و اکران فلم ها نیز یکی از داغترین موضوعات مورد توجه مخاطبان سینمای هند بوده است. 

فلم «جنگ(war)» روز گذشته 10 میزان(مهر) اکران خود را در سینماهای جهان آغاز کرد و توانست با فروش ۵۳.۳۵ کرور، ریکورد «قاتلان هندوستان» را بشکند و پرفروش ترین فلم سینمای هند در روز نخست اکران شود. 

جنگ

طرفداران فلم پرهیجان «جنگ(war)» با نقش آفرینی «هرتیک روشن» و «تایگر شروف» دو ستاره مشهور بالیوود مدتها منتظر اکران این فلم بودند.

در خلاصه داستان آمده این فلم است : خالد (تایگر شروف) ، یک سرباز هندی است که موظف می شود کبیر (هرتیک روشن) ، یک سرباز سابق ارتش هند را از بین ببرد. کبیر که مربی خالد بوده، اکنون به دسته تبهکاران پیوسته است و این امر منجر به نبردی بی امان بین آنها می شود.

این فلم تاکنون توانسته مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار بگیرد و فروش آن همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر فلم سینمایی «دبنگ 3(بی باک)» با نقش آفرینی «سلمان خان» در تاریخ 20 دسمبر سال روان به چهار زبان (هندی، کانادایی، تامیلی و تلوگو) در سینماهای جهان اکران خواهد شد.

سلمان به تازگی ویدئویی جهت حمایت از «دبنگ 3(بی باک)» منتشر کرده و نام تمام صفحات مجازی اش را به نام «چولبول پاندی» کرکتر خود در فلم «دبنگ3» تغییر داده است.

در پیوند این خبر بیشتر بخوانید :

فلم پرانتظار «سوپر30» با بازی «هرتیک روشن» اکران می شود + تیزر

استقبال از فلم جدید «هرتیک روشن» و «تایگر شروف»

م ح / ح ح

این مطلب را به اشتراک بگذارید